2009/01/18

"Well, I really think you should quit smoking."

Kuuntelen Airia pitkästä aikaa. Ja kuinka täydelliseltä se taas kuulostaakaan. Aika säälittävää, etten oo vieläkään saanut aikaiseksi hankkia käsiini sitä Sofia Coppolan The Virgin Suicidesia, johon Air teki soundtrackin. Nyyh. Täytyy tehdä se ennenkun täytän 30! Ehkä sinne on vielä hetki aikaa..

Vihaan talvea. Ja kylmyyttä. Tuntuu turhalta pynttäytyä johonkin vitun lämpimiin neuleisiin ja takkeihin vaikka näyttäis kuinka söpöltä niissä (en edes näytä. Paitsi kun lähden baariin!) kun vois vaan laittaa jonkun ihanan tunikan ja ballerinat ja lähtee syömään jätskiä Kamppiin. Niiden ihanien Kamppihengareiden keskelle. No pari kuukautta enää?

Kesää mä rakastan. Oon niin kesän lapsi kuin olla ja vaan voi. Kesällä saa mansikoita eikä vesimelonitkaan oo mätiä, ainakaan aina. Kesällä on festarit ja nokkoset ja itikat ja kuumuus ja se aurinko. Eniten mulla on ikävä aurinkoa, kun sitä näkee niin helvetin harvoin. On pimeää kun lähden töihin ja on pimeää kun pääset kotiin. Se on väärin.

Ootan festareita ja kaikkia bändejä ihan _sikana_. Oon miettiny paljonkin, et millanen tulee ens kesän festaritarjonta olemaan. Siis että mitä bändejä ne keksii hankkia tänne. Jos Beirut vaan keikkailis, ni oon aivan saletti et Flow vois ihan hyvin innostua hankkimaan sen itelleen. Oikeesti, miks ei!? En keksi yhtäkään syytä miksei se sopis jonkun päivän pääesiintyjäksi. Toinen, mitä oon miettiny, on Ruissin tuleva pääesiintyjä. Miks mulla on sellainen kutina, että se ois Radiohead? No okei, en edes tiedä että onko, mut jotenki oon miettiny et se vois jopa olla Radiohead. Koska oon joka vuos sanonu itelleni (ja muille) et tänä vuon en lähde Ruissiin ellei sinne tuu joko tää, toi tai se. Ja aina oon joutunu sinne lähtemään. Tänä vuonna oon ite listannu ne bändit Radioheadiin, Beirutiin, Belle & Sebastianiin, Bright Eyessiin. Nii, tyyliin noihin. Ehkä muutama muukin mut sinne sais. Miks tää vuos ois poikkeus, et välttyisin Ruissilta? Mun pää sanalla sanoen räjähtäis, jos Radiohead tulis Ruissiin. Tai ylipäätänsä Suomeen ens vuonna. Lempibäbdu, what can I say?

Mut onneks on muutama ilonaihe ennen kesää, onhan tässä muutama keikka ennen kesää jotka pitää mut järjissä! Nimittäin Bloc Party ens kuussa ja Antony kumppaneineen maaliskuussa. Antonya en jaksa odottaa enää sekuntiakaan. En varmaan kestä sitä keikkaa. Bloc Party nyt on sellanen, et meen ihan mielelläni, vaikken oo hetkeen sitä kunnolla kuunnellutkaan.

Btw, oon ihan vitun koukussa Projectt Runwayhin! Vaikka en ookkaan mitenkään superinnostunu muodista tai vaatteista, niin se sarja on ihan saatanan paras. Gossip Girlin ja Greyn Anatomian jälkeen. Oon niin fiilareissa et Christian voitti ton neloskauden! Tulispa vitonen jo kohta telkkarista...

Ja hei?!!? Miksen oikeesti saa laitettua kuvaa tohon mun profiilikuvakohtaan =D?

Nyt, peace out! Trannies.

2 kommenttia:

janni kirjoitti...

hitto ku laitoin tähä eile kommentin ja sit tää blogger (yllättäe) jumiintu ja sei ikin tullukkaa perille....

mut siis tosta kuvasta! etkö muka saa ladattuu sitä tuolta Muokkaa profiilia kohasta? :--o
siellä on tollenen valokuva kohta, mihin pitäis saada ihan koneelta ladattuu kuva.

ja voi ku määki venaan niin kesää luvluv ja kaikkii (toiv. hyvii!!) bändei!

janni kirjoitti...

HMM no onkse kuva kui iso? sen kyl pitäs imo pienentää se, ku kyl mulki pienenti...... :----((
mikähä vittu sitä vaivaa sit..
tapa se!

ps oli aika hauska toi sanavahvistus tähä kommenttiin: hishalb :-----D "hehe"