2009/01/11

"I whisper the secret in the ground..."

Kenellä, siis KENELLÄ on lippu ANTONY AND THE JOHNSONSIEN Kulttuuritalon keikalle? Siis MINULLA! Oon sanalla sanoen aika ekstaasissa, koska oon nyt kohta pari vuotta odotella, ja nyt ne tulee. Oon sanaton!

Nyt kelasin alkaa selittää tänne muustakin kuin musiikista, sillee yleisesti mun elämästä. Mut toivottavasti jotai kiindee! Sit pakko kai päästä esittelee myös mun uusii kivoi vaatteit, mut nyt en ainakaa jaksa.

Ja hei miksen saa lisättyä valokuvaa niinku tohon mun profiiliin, en tajuu:( hjälpa mig!!

Eilen olin erittäin darrainen mutta lähdin silti Isoon Omenaan hengailemaan ystäväni Marikin kanssa, ja oli kivaa vaik kokoajan puski darrahiki (kun yhdistää darrahikeen shoppauskuumataallot niin yh...). Löysin jee vaikka mitä, mut en kyl jaksa alkaa luettelee.

Mulla meni yllättäen eniten rahaa Suomalaiseen Kirjakauppaan, josta ostin Twilightin seka englanniksi (pokkarina) että suomeksi (kovakantisena). Mun on vaan pakko saada lukea se englanniks, koska aaaah se on niin loistava kirja. Sit ostin myös sen kolmannen osan eli Epäilyksen, mut en kuitenkaan voi lukea sitä ennenku oon ostanu ja lukenu New Moonin. Se on se kakkososa. Oisin ostanu senki eilen, mut se oli loppu nyyh :(

Nyt meen jotai läjäilee telkkarin etee, en jaksa enää dataa. Moi!

3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Kaikki kehuu tuota Twilightia, ehkä pitäis itekkin ettiä se käsiin kirjana ja käydä kattomassa se leffassa.

JA MITÄÄÄ! Onko tuo keikka jo ihan loppuunmyyty? miks mä aina tiedän vikana... :(

janni kirjoitti...

jeeeeee Sara päivitä useemmi! :(((

Maria kirjoitti...

Niinjust kirjottele useemmin o/

Tuun ehkä kanssa kattomaan Antonya <3