2009/01/23

REUBAUS JA REIVAUS = yeash

Lueskelin mun vanhoi blogientryi tossa eilen kai. Löysin sieltä tällaisenkin kohdan:

"Mietiskelin tässä aamulla et mitä kuuntelis, ja sit päädyin kuunteleen This Will Destroy Youta. Esim. This Will Destroy You - Happiness: We're In This Together on täydellinen biisi :( ja Young Mountain on niin fitun täydellinen ep. Last.fmmäs tagattu myös 'beautiful' ja sitä se kyllä on. Kantsii kuunnella Quiet, siihen ekana rrrakastuin.Stalkkailin noiden MySpacee ni eikö ne tuu Tukholmaan 30.4. MIKS EI VOI TULLA SUOMEEN MIKSEI????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU JUST VAPPUNAKI VOIRNRLKNGRE VIOTUT54 vvitit. Miksei voi tulla jo tavastialle joku post-rock-ihme :((((((((( oon katkera. Jo 18-vuotiaana, aika pelottavaa... Ne näköjää menee johonki vitun Osloonki, kiitti vaan."

Ja hahahahahahaahah KETKÄ TULEE SUOMEEEEENNNNNNN!!!!!!! Ainaki ehk. Vittu oon niin onnellinen ja fileissä 8)))))))) vois melkeen juhlistaa sitä tänään.... Ehkä juomalla, ehkä en...... En tiedä.... Hmmmmmm......

Ja toinen juttu! Oon aika aika fiilareis myös tost Bloc Partiiin keikasta! Koska Flux on ihan sika hyvä =D=D ja aika moni muuki kuten joku Skeleton tai She's Hearing Voices.. Niide o paree oikeesti soittaa enempi wanhaa tuotantoo koska se on parasta ja niit osaan laulaa ees jotenki =DD veikkaan et Jäähalli räjähtää ku tulee joku Flux tai Banquet! Mut eniten toivon et Skellu tulis :(

mut meen nyt tonne moronder MIKSEI KUKAA KOMMAA etteks lue mu ihkuu blogii nyyh =(

3 kommenttia:

Maria kirjoitti...

ANTEEKSI, oon huono laiska kommentoija. Luen aina. Ja lovetan tota Dream biisia atm<3

janni kirjoitti...

mä oon ainaki melkee kaikkii kommannu !!q1

janni kirjoitti...

sait ton kuvan toho!! jeeeee!