2008/01/31

When there's nothing left to burn you have to set yourself on fire.

Stars, voi aww. Oon kuunnellu tätä Your Ex-Lover Is Deadia täs nyt hetken ja voi awwww mä sanon. Indie pop on parasta ja mehu? Luv.

Mun mielest oli tänään taas ihanaa töissä ku sain lajitella mm. Tiukkaan ja Pulppiin (Pulp on niiq se bändi hehe hyvä läbbä okei oon väsyny).

Perjantaina meen hakee Tiketistä mun Low-lipun eikä mul oikeestaa oo vieläkää kaverii sinne mut ei se haittaa koska Words tulee kumminki ja saan sit emoilla yksin siel ahhihi aww.

En oo nauttinu tippaakaan alkoholia kahteen viikkoon =D? Wtf Sarah goes absolutismi.

Loistin muuten tänään musan kokeessa. Kysyttiin että kerro yksi bändi/artisti joka soittaa mustalaismusiikkia. No eihän mulla ollut mitään hajua, eli yhdistin yhden mustalaisetunimen jonka tiesin ja yhden mustalaissukunimen jonka tiesin. Eli sain vastaukseksi Rainer Lindgren. En sit tosiaan tiedä onks tommosta olemassa (pakko kyllä olla) tai että mitä se tekee. Mut ehkä menee maikalle läpi =) aasahaha oon paras.

Nyt nuq kyllä.

Ei kommentteja: