2009/12/01

Miksi en saavuttaa, saavuttaa en saa

sitä hetkeä jolloin en elä tolloillen?

Noi sanat kuvais hyvin mun viime lauantaisia Tavastia-tapahtumia, ja ehkä vähän myös Tavastian jälkeisiä tapahtumia... Mutta oli muuten hyvä lauantaidisco, nyt olin siellä tokaa kertaa ja paljon kivempaa oli ku ekalla kerralla! Kiitti DDDJ Interpolin Slow Handsista! Olimme tulessa.

Ei mutta, olin viime viikolla Eppu Normaalin keikalla. Keikalle lähtö tuli TODELLA ex temporena, koska päätin vasta pari tuntia keikan alkua että sinne lähden. Yksi kaveri oli kipeänä niin sain sitten hänen lippunsa. Ja oli muuten ihan loistava keikka! En oo koskaan kuunnellu _kuunnellu_ Eppuja, toki olin tietänyt muutaman pakollisen hitin ja pitäny niitä hyvinä, mutta voi hitto että en tienny puoliakaan... Jokainen biisi kuulosti mun korviin todella hyvältä ja mietin vaan että miks helvetissä en oo aikasemmin perehtyny vaikka kaikki kaverit on iha hulluja faneja?

Kun tuli Njet, njet niin voivv! Tai se ku kaikki ihan tulessa (ainaki siinä meidän ympärillä) laulo Syrjän kanssa vuorotellen siinä ja aa oli vaan niin hieno kokemus. Ja kuinka lähellä etten menny! Nyt on tullu kuunneltuu Eppuja aika mukavasti, Spotifysta ja levyltä jonka Noora ystävällisesti lainasi =)

Ja voin muuten kertoo, et Martti oli aika hot hot heat... Mutta suosittelen kuuntelemaan Kun olet poissa, mä ainaki arvostan. Ja muutenki Spotifysta Eput pyörimään vaan...

Huomasin tossa, että Billy Talent olis tulossa Suomeen. En oo niitä kyllä viimeseen pariin vuoteen kuunnellu lainkaan, mutta joskus osasin ulkoa I & II -levyt. Niiltä on tullu myös toi III mutta ne pari sinkkua mitä oon kuullu siltä niin ei kyllä säväyttäny... Mut nyt verestin vähä muistoja Spotifysta noiden kahden ekan levyn suhteen ja kuulosti kyllä vieläkin ihan jeessiltä, täytyy ehkä harkita tolle keikalle menemistä... Siis läpällä. En ala nyt ens maanantaina mitään jonotteleen lippujonoissa vaan ostan sit Huuto.netistä tai jostain muualta jos alkaa sitte kiinnosteleen ihan urakalla.

Kyl sinne on varmaan ehkä pakko mennä, jäi kaivertamaan se Ruissin keikka nimittäi aika urakalla sillon =D en nähny MITÄÄN. Siis en yhtään mitään ja kaikki oli ihan sekasin :( olisin mäkin varmaan ollu jos olisin nähny mut ei siin saanu siihen hätään paljoo fiilistä kyl. Oon mä näitä sen verran kuunnellu joskus, et voisin oikeesti raahautunuu sinne Jäähallille sit helmikuussa... Mikähän mun lempibiisi näiltä ois, varmaan Prisoners of Today? Tai muistelisin et se on saattanu soida ahkerimmin. Tosin mun mielestä eka ja toka levy on kumpiki kokonaisuuksina mainioita. Ei tarvi niiltä alkaa dissaamaan oikeestaan mitään biisiä. Mikä on aina jees.

Mut NYT lähden syömään, eli moro.

2 kommenttia:

janni kirjoitti...

we werw on FIREEEE!

janni kirjoitti...

were...........