2009/02/28

You bought me a book.

I get tongue-tied.

Toi laini on mitä suurimmissakin määrin totta mun kohdalla, tietyissä tilanteissa.

Mut nyt ei puhuta musta vaan Bloc Partyn keikasta! Se oli aikas loistava, vaikka pakko myöntää että parissa kohtaa vähä alko nakertaa ku en vaan tunnistanu jotai Hunting for Witchesii ku en tykkää juurikaan kakkoslevystä.

Mut Kele ja kumppanit oli the bestestei! Ne soitti joka levyltä just sen biisin mitä halusin kultakin eniten kuulla. Eli This Modern Love (<<3<33<<<33 aaaa siin vaiheessa mun bileet alko), Sunday ja Flux! Tai oisin ehkä kuullu mielummin Zephyruksen, mut Flux ei todellakaan ollu huono valinta vikaks biisiks.

Sit keikan jälkeen matka jatkoi Virgin Oiliin, mut olin aika heikko (hei väsytti olin heränny 5.20 =() ja lähdin jo yhdelt sit himaan ja missasin Kelen dj-setin. Mut ei se nyt hirveesti jääny nakertaa, koska keikka oli sen verran hyvä. Ja onnellisin oon This Modern Lovest <3

Sitten.......

MITÄS SE TÄÄ ON http://www.tiketti.fi/tapahtuma/4280 aaahsjdw jejejsjsjejess!!!!! Oon mä tätä odottanukki ja jes nyt se varmistu vielä. Ehdin jo vähän pelätä ku niist ekoist huhuist on jo vissii pari kuukautta ja nyt vasta tuli tonne Tikettiin liput. Mutta tonne olen niin ehdottomasti menossa. Liputki vaan 7e, wtf. Eiköhän niit vielä marrina oo, sillon kelasin mennä hakeen liput.

Ja tänää sit dokaa =) moro.

Ei kommentteja: